2012. január 26., csütörtök

Nyuszi és a varázsecset DVD kicsiknek - Jelenlegi ára: 400 Ft


Tartalom:
Ebben a varázslatos mesében megismerkedhetünk Nyuszival és társaival és megtanulhatjuk a festés művészetét a csodálatos varázsecset segítségével.
Gyere tarts te is velünk és fesd meg álmaidat, vágyaidat. Kreativitásodnak csak a képzeleted szabhat határt! Lesd el a rajzolás és a festés minden csínját-bínját miközben a tv előtt ülsz és elvarázsol téged is Nyuszi és a varázsecset!
Epizódok:
Rajzolj nekem pillangót!
Rajzolj nekem malacot!
Rajzolj nekem autómentőt!
Rajzolj nekem madárijesztőt!
Rajzolj nekem papagájt!
Rajzolj nekem zsiráfot!
Rajzolj nekem vizipacit!
Rajzolj nekem világítótornyot!
Rajzolj nekem szánkót!
Rajzolj nekem egeret!
Rajzolj nekem farkast!
Rajzolj nekem baglyot!
Rajzolj nekem bálnát!
Személyes átvétel: Érden, Szigetszentmiklóson és alkalmanként Budaőrsőn illetve XXII. kerületben Nagytétényben (Camponában).
Postázom is.
Nézd meg a többi aukciómat is!



Jelenlegi ára: 400 Ft

Az aukció vége: 2012-01-31 09:05
. Nyuszi és a varázsecset DVD kicsiknek - Jelenlegi ára: 400 Ft